Turkoslila med guldkant

Måndagkväll igen och veckans första dag går mot sitt slut..

Idag kände jag för turkosa nyanser, till det lite lila och aningens guld.
Fyrinnaes ShallowSleep på den inre halvan av ögonlocket, MAC´s Teal på den yttre halvan, MUS kajalpenna Violet Storm under ögat dragen uppåt en bit vid sidan av Teal, över Violet Storm suddades Clarins Violet Electric. The Balm´s Overshadow Gold som highlighter, i´d´s True Gold  i den inre ögonvrån och MUS Baltic som inliner.

           

           

1 Johanna:

skriven

Wow, här var det en redig dos av färg! Jättefint! :)

2 Mayaline:

skriven

superfin kombo, älskar lila och turkost =)

3 badis:

skriven

Galet snyggt! Du är sjukt bra på gunk må jag säga!

4 skosoet:

skriven

Oh my, vilken färgbomb! Underbart!

5 Anonym:

skriven

Jättesnyggt med det lila under ögat mot det turkosa, härlig kontrast.

6 inthemake:

skriven

WOW vilken härlig cocktail ;) Superfint med lite starkare färger idag :)

7 Therese:

skriven

Så snyggt!

Jag som älskar turkost, du blir ju supersnygg i det! Cool twist med det lila!

8 Sanna:

skriven

vackra nyanser! Jag kan tänka mig hur bra kontrast det ger mot de höstiga färgerna utanför dörren.

9 Sminkan:

skriven

Turkos är ju alltid en höjdare! Mycket vackert!

10 CrazyNails:

skriven

Jätte snyggt!!

11 Linda:

skriven

Johanna- tack, ja en färgdos på måndagar kan vara på sin plats så man kommer igång efter helgen hihi ;o)



Mayaline- tack, ja mé :o)



badis- åh tack rara!!



skosoet- tackar så mycket :o)



sminkjante- tackar!!



inthemake- tack, ja färg är kul!!



Therese- taaack!! Jag älskar också turkost, underbar färg :o)



Sanna- tackar! Absolut, kontraster är häftigt och snyggt :o)



Sminkan- ellerhur! Tack!



CrazyNails- Tack så mycket!

Kommentera här: