Platinum&Dark Soul

Denna tisdag har jag haft en silversotig make up som jag gjort med MAC`s Blackground som bas. På den inre halvan av ögonlocket la jag Platinum-MAC och på den yttre halvan suddad uppåt/utåt och under halva ögat la jag Dark Soul-MAC. Platinum ligger under den andra halvan av ögat in mot ögonvrån och som highlighter sveptes Shinkiriou-Fyrinnae. Som inliner drog jag en svart linje med en kajal från Lancôme.





1 Sanna:

skriven

:O så "hallonochpannkaka" snyggt!

bara sååå läckert!

2 Therese:

skriven

oj oj oj oj.. shhieeett (för att säga det rakt ut) vilken otroligt snygg makeup! Perfekt till din ögonfärg, snyggaste jag sett dig i!



ha en underbar kväll!

3 inthemake:

skriven

Asså nu vet jag inte om jag kan ta mig upp från golvet, rammlade av stolen....det här är min favvis ever....undebart! Lovely! Snyggast!

4 aja beautyblogger:

skriven

Åhhh så fint....gjorde en liknande make up idag..:-)

5 Mayaline:

skriven

underbart vacker kombination, den passar så fint till din ögonfärg.

6 sminkjante:

skriven

Fint! Silver är så snyggt men jag använder det väldigt sällan.

7 Maria:

skriven

Åh wow, den där älskade jag! :D Du är så duktig på att få till fint runt hela ögat också, tänker jag alltid på. Du har så fina skuggläggningar i under- och innerkant som jag inte får till.

8 badis:

skriven

helt GALET snyggt! Jag hänger med tungan utanför munnen, det är sååååå snyggt!

9 makeupoholic:

skriven

Vackert! Dark Soul ser jättefin ut på dig, den ligger faktiskt otestad här, men nu blir jag sugen på att prova den!

10 Piraya:

skriven

Så sjuhelsickes galet vackert sweetie!

Makalöst och jag är grön av avund, här ska jädrar i min lilla låda övas!

11 Therese:

skriven

Så otroligt vackert!

Som en underbar dröm!

12 Emma P:

skriven

Ursnyggt! du har verkligen lyckats fantastikst med balansen mellan silvret och dte mörka, så läckert! hur är blackground att jobba med? Jag tycker att den verkar väldigt spännade...

13 LMK:

skriven

Ursnyggt!!

Håller med ovanstående talare, du får till blendningen så fint. Det verkligen smälter ihop såå snyggt! Sen undrar jag hur då får till så fina foton? :-)

14 Sminkan:

skriven

En lite annorlunda look för att var på dina lock? Vansinnigt tjusig och med en harlekinvibb för min del. Nej, inte kärleksromanen, figuren! Måste vara det svartvita som gör det. Gillar!!

15 Ida:

skriven

Wow Linda! Den här sminkningen var en av de snyggaset hittills! makalöst fint

16 CrazyNails:

skriven

Det här var riktigt snyggt!

17 Chaosophia:

skriven

Ja, här har vi det snyggaste jag sett dig i också. Silver passar dig PERFEKT, för jag minns att min förra favorit från din blogg var en silvrig och rosa historia som fick dina ögon att verka.. hypnotiserande vackra. Så grymt snyggt!

18 Johanna:

skriven

Men vad vackert! Dina ögon lyser verkligen! :)

19 Fåfängan:

skriven

Gud vad snyggt!! Så underbart fint!!

20 Linda:

skriven

Sanna- hihi hallonochpannkaka Tack!!



Therese- åh taaaack, ha en underbar kväll du med :o)



inthemake- tack härliga du där ner på golvet ;o)



aja- tackar!



Mayaline- tack så mycket!



sminkjante- tack! jag älskar silver jag :D



Maria- åh tack snälla du för det!



badis- åh tack hihi, hej lilla tungan ;o)



makeupoholic- tack! Prova den,ett otroligt vackert pigment!!



Piraya- tack rara du för det!!



Therese- åh tack så fina ord!



Emma P- tack,jag är jätteförtjust i Blackground, den är väldigt lättjobbad tycker jag :o)



LMK- tack för det! Jag brukar stå nära ett fönster med mycket ljusinsläpp :o)



Sminkan- tack! Kanske lite annorlunda mot vad jag haft här, men en ganska "jag" look ändå, e sån jag alltid trivs i, även om jag mest brukar blanda mer färger-pasteller ;o)



Ida- åh tackar!



Crazynails- tack :o)

21 XONX:

skriven

Trevligt :P

22 Linda:

skriven

Chaosophia- tack så jättemycket för det, jag älskar verkligen silver!!



Johanna- åh tack!!



Fåfängan- tackar så mycket :o)

23 skosoet:

skriven

Den här gillade jag verkligen!

Kommentera här: