Skönhetsmässan & lite shopping

Besöket på skönhetsmässan Beauty08 va riktigt roligt, en massa skoj att kika på och mycket att köpa till trevliga mässpriser. Det va extra skoj att få bekanta sig lite med produkter från hudvårds/make-up märken man läst om men aldrig kikat på "på riktigt", de fanns även några som va helt nya för mig. För nagelfantaster fanns många märken representerade- Orly, Scratch Nails, OPI, China Glaze, Nubar med flera. Nubar lacken har jag varit lite extra nyfiken på och föll direkt för tre stycken med stora glitterflakes, såå fina!! Kan knappt vänta att få prova dem..

Med mig hem följde förstås även en liten hög med produktprover sen shoppade jag även en Aloe Vera handkräm från Sasco, en miniförpackning ögonkräm från AnneMarie Börlind och en liten antibakteriell Alcospray med Aloe Vera som heter Cicaclean. Det fanns en hel del fler saker som jag gärna shoppat, bland annat hårprodukter och make-up penslar till bra priser, men detta fick räcka för denna gång!


                               Sugar, Sour Candy, Purple Fire

               

               
1 badis:

skriven

Iiik vad tjusig shopping! tänk att få hamstra nubarlack, mums! Kramis!

2 RM:

skriven

Finfina grejer. :)

3 Johanna:

skriven

Åh, Nubarlacken var ju to die for!

4 orchid:

skriven

åhh älskar nubarlack!! har ett glitter med guld!! LOVE

5 Sminkan:

skriven

Nubar är helt fantastiskt! Du kommer älska!

6 Linda:

skriven

badis- hihi ja jag blev allt lite lycklig när jag såg dem ;o), kram på dig!!



RM- de är det ;o)



Johanna- ellerhur ;o)



orchid- de ser underbara ut, guld lät tjusigt också!!



Sminkan- åh det tror jag det :P



Kommentera här: