SilverBlue

En metallisk silver och ljuv men intensivt blå make up blev det denna onsdag.
MAC´s Blackground som bas, MAC´s Platinum på den inre delen av ögonlocket och i ögonvrån draget mot mitten under ögat, på den yttre delen av locket har jag tonat MAC´s Sea&Sky med ljusare färgerna på mitten och den mörkare färgerna längst ut som fortsätter under ögat där jag målat med NYX Pennan Purple som bas. Över globlinjen ligger de ljusare färgerna i Sea&Sky och längst upp mot brynet FACE Philosophy som highlighter, på den övre fransraden och under de nedre fransarna drogs en tunn linje med MAC´s Mystery och som inliner Viva La Divas Blue Lagoon.



1 badis:

skriven

En av mina favoriter nånsin! Fantastiskt!

2 Sminkan:

skriven

Otroligt snygga bilder och snygg makeup. Fantastiskt, kallt sken och skön harmoni mellan ärgerna.

3 sminkjante:

skriven

Isig. Otroligt snyggt!

4 Mayaline:

skriven

åh vilken otroligt snygg make up! fantastiska skiftningar :)

5 inthemake:

skriven

Undebart snyggt, älskar verkligen Platinum...suuuper!

6 frk frodig:

skriven

Jättesnygga färger på dig! En av dina finaste ögonmakeup:er.

7 Sofia (nibblah):

skriven

Åh, jättefint! Är särskilt förtjust i det blåa under ögat!

Sea&Sky verkar verkligen vara en underbar skugga, väldigt mångsidig vad det verkar! Gah, behöver nog den tror jag bestämt. Lär väl vara slut i butik?

8 Purity:

skriven

Åh vilken fin kombination! Silver och blått slår aldrig fel =)

9 Piraya:

skriven

Vackert tjejen! Det var ett utmärkt idé-bidrag till min make idag, tackar och bockar för den härliga inspiration du alltid ger!

10 Sanna:

skriven

Du är så himla bra!!!

11 Mimmi:

skriven

Wow, riktigt fint. Den silvriga skuggan var härlig.

12 Johanna:

skriven

Ja, du kan du Linda! Ursnyggt!

13 CrazyNails:

skriven

Aaaahhh så vackert!

14 badis:

skriven

Jag har ärende till dig på bloggen min;)

15 aja beautyblogger:

skriven

Så vackert...Metalliskt! :-)

16 Ida:

skriven

Ursnyggt! En av de snyggaste hittills tycker jag! :)

17 Linda:

skriven

badis- åh tackar, vad roligt att höra!!



Sminkan- tackar så mycket för det!!



sminkjante- isigt lät häftigt, tack!



Mayaline - man tackar!!



inthemake- taack, jag med älskar Platinum, så snygg, metallisk, vacker och fantastisk!



frk frodig- åh tack, roligt att höra!



Sofia (nibblah)- tack!! Sea&Sky är underbar, är osäker på om de finns många av den kvar i butik nu men annars kanske på ebay?



Purity- tack!! Silver-blått är underbart :o)



Piraya- åh tack för värmande ord!!



Sanna- åh tack, du också ;o)



Mimmi- tack, Platinum är verkligen underbar, fantastiskt metalliskt skimmer.



Johanna- åh taaack!!



CrazyNails- tack åh tack!!



badis- åh :D tack rara du :o)



aja- tackar, Platinum it is ;o)



Ida- åh tackar för det :o)



18 MLY:

skriven

Åh, så läckert! Du klär så bra i blåa toner!

Kommentera här: