Mint Måndag

Ledig dag idag, så skönt! Har gjort en makeup med tre skuggor från MAC.  På den inre tredjedelen Parfait Amour, på mitten Cool Heat och längst ut, i globlinjen och under ögat Newly Minted. Vilken skugga Newly Minted är! Matt formula i en ljuvlig mintgrön nyans,  fantastiskt pigmenterad och helt underbar. I ögonvrån suddades NYX Jumbo Eyepencil Yoghurt, highlightern är NYX Pearl och inlinern MAC Minted.



     
1 Sanna:

skriven

Jag verkligen älskar formen du gör när du applicerar skuggorna, den passar verkligen din ögonform. Jättefint!

2 sminkjante:

skriven

Parfait amor ser läcker ut. Snygg makeup och härligt färgval.

3 Viola:

skriven

Du har så otroligt vackra ögon! Jag älskar att se dina EOTDs. Min klara bloggfavorit.

4 creme-idiot:

skriven

Alldeles underbart!! Precis mina färger... Kram till dig!!

5 Mayaline:

skriven

underbara färger! är såå sugen på parfait amour.

6 Linda:

skriven

Sanna- åh tack ska du ha, ja det blir nog ofta en speciell form faktiskt :o)



sminkjante- tack!



Viola- åh TACK snälla du så otroligt fina ord, vad glad jag blir :o)



creme-idiot- åh tack, kram tillbaks :o)



Mayaline- tack!

7 inthemake:

skriven

Vilken sval & härlig make, lila & turkost är så snyggt ihop!!

Kommentera här: