I´ve been tagged!

Jag har blivit utmanad av Sanna.

The Rules:
*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?
För tio år sedan så bodde jag hemma hos mina föräldrar och hade flera olika småjobb här och där.
Gick ut långa promenader varje dag med vår hund Ceasar och på helgerna åkte jag in till stan och partajade med kompisar, lyssnade på techno konstant och färgade för första gången kalufsen svart.

What are five thing´s on your to-do list today?
Städa
Handla mat till veckan
Gå på ett 75 min cykelpass
Fixa naglarna
Blogga lite :o)

Place´s you´ve lived:
Uppsala
Storvreta
Australien

What are five things you would do if you were a billionare?
Köpa ett stort gammalt hus någonstans på landet och inreda med antikfynd
Bjuda alla mina kära på en resa till Australien
Skänka pengar till olika ändamål som känns viktiga för mig
Gå en make up artist/ hudterapeut-utbildning
Köpa en lägenhet till min lillebror

People you want to know more about?
Oj vad svårt..vet inte...

Jag taggar:
Sminkjante
Badbomben
Green&Curly
LipGlossBitch
SantaCarolina
Inthemake
1 sminkjante:

skriven

Jag har svarat på frågorna:)

2 Sanna:

skriven

Å vad var Ceasar för ras?

Nu när jag bara sett ditt blonda hår så är det så svårt att föreställa dej i svart. Det är ju raka motsatsen:)

3 Linda:

skriven

Sminkjante- åh skoj ;o)



Sanna- Han va en stor, lurvig, svart kungspudel- en underbar herre. Men han är uppe i himlen nu...:o(

Ja svart mot blont är verkligen raka motsatsen, men trivdes verkligen kanon i det svarta också :o)

4 Veronica:

skriven

Åh så kul att läsa om dig, vad gjorde du i australien?

5 Linda:

skriven

Veronica- jag reste dit och hälsade på en kompis som bodde i Melbourne men sen bestämde jag mig för att se mig omkring lite på egen hand så jag stack iväg och backpackade. De i sin tur gjorde att jag lärde känna mycket folk och jag bestämde mig för att förlänga mitt visum och bodde och jobbade där ett tag :o)

Kommentera här: