Havsfärger

Idag skiner solen igen wohoo :o)

Denna morgon kände jag för lite havsfärger.
La Nirvana- MAD blandat med Big Money-MAD  på inre halvan, ungefär en tredje del av ögonlocket och i ögonvrån, Azure- i.d på den yttre halvan upp mot globlinjen och under ögat,  i ytterkanten på locket
suddade jag Karma- FACE, en vit skugga- Nouba under brynet och Balticpennan -MUS som inliner.


1 emmy:

skriven

du överträffar dig själv hela tiden, det här var ju bara så otroligt läckert!

2 sminkjante:

skriven

Kanon fin makeup och vilka underbara färger. du har verkligen underbara fransar.

3 Jenny:

skriven

Dag efter dag levererar du snygga eotd's. Jag blir alldeles stum, du är grym! :)

4 Johanna:

skriven

Detta var ju bara för snyggt! Älskar färgerna :)

5 Veronica:

skriven

WOOOOOAAAHHH! Så snyggt! Du har verkligen fått till dramatiska och fantastiska ögon idag!!! Snygga färger, och jag gillar att du målat vattenlinjen så mörk!

6 Badbomben:

skriven

wow wow wow wowowowowowowowoowowowowowoow





wohoooo!

7 creme-idiot:

skriven

Så duktig du är på ögonmake. Använder du någon bas/underlag? Du får så härliga färger, liksom lite krispiga. Idag är du sjöjungfrun!!! WAO!

8 Linda:

skriven

TACK alla så gulliga ni är och vilka rara kommentarer ni skriver. Jag blir jätte glad :o)



Creme idiot- efter concealer och lite puder så duttar jag på FACE Dignity eller Lumene Beauty Base för ögon make-up. Men oftast Dignity.

9 Mimmi:

skriven

Supersnyggt!

10 Linda:

skriven

Mimmi-tack!

Kommentera här: