Gul-Grön-Guld

Denna fredag blev det lite gyllene nyanser tillsammans med grönt.

La Banana Mochi-Fyrinnae på innersta halvan av ögonlocket, Dragon Skin-Fyrinnae på den yttre halvan upp mot globlinjen och under ögat.
Mellan de två, på mitten av locket  suddade jag True Gold-i.d.
Som highlighter under brynet och i vrån Queen Phyllis-i.d.



 
1 Sanna:

skriven

yum. syrligt och sött på samma gång!

Snyggt!

2 inthemake:

skriven

Härligt citronigt ;) jättefint..

3 Sminkan:

skriven

Så vackert! När jag har pasteller syns de aldrig, tycker jag, men på dig lyser färgerna så fint!

4 Skosoet:

skriven

Tjusigt! Det får mig att tänka på en gammaldags salong med fina gamla möbler klädda med tyger i grönt och guld.. :)

5 Johanna:

skriven

Så tjusigt så! Väldigt snyggt kombinerat :)

6 Badbomben:

skriven

Fina skiftningar i looken och härligt avslappnad salongsblick!:)

7 Linda:

skriven

Sanna- tack, syrligt&sött lät mysigt!!



Inthemake- tack, citronigt lät skoj :P



Sminkan- tack! Du är visst jättefin i pasteller, särskilt ljust rosa ;o)



Skosoet- åh tack, så härligt beskrivet!!



Johanna- tack för det :o)



Badbomben- åh salongsblick,jag tackar så mycket ;o)

8 Veronica:

skriven

Det var lite annorlunda mot dina vanliga fina pasteller, och jag gillar det!!!

9 Linda:

skriven

Veronica- tack :o)

Kommentera här: