Silverblå

Det är lite märkligt väder denna lördag, det känns grått men solen kikar ändå fram lite då och då.
Jag har jobbat idag och nu ikväll ska jag och min fina gå ut och äta på någon mysig restaurang.

Har sminkat mig i silverblått.
Använde Philosophy-FACE över hela ögonlocket upp mot brynbenet, Shallow Sleep-Fyrinnae på den yttre ögonlockshalvan, i globlinjen och under ögat, Pure Sugar-Fyrinnae som highlighter och i vrån.
Eyeliner´n är MAD´s gel eyeliner i svart och Wow vilken eyeliner sen!!
Lätt att måla med, fyllig färg och sitter som berget.

I ansiktet har jag använt Smashbox Photofinish Primer och mineralfoundation Fairly Light-MAD.
På kinderna Loréal Blush Délicieux Sugar Praline och på läpparna Lancômes Rouge Desír.




1 Badbomben:

skriven

supersöt look och supersöt Linda!

2 Sminkan:

skriven

Vackert! Så fin du är i blått!

3 inthemake:

skriven

Åh va fin du är, jättesnygg!!

4 SantaCarolina:

skriven

Vad är det för gulligt röd-prickigt som sticker fram på dina axlar??? Älskar röda plagg med vita prickar!

5 Sanna:

skriven

Du ser jättefin ut!

6 Christin:

skriven

Vad fint!

7 Linda:

skriven

Badbomben- tack så jättemycket :o)



Sminkan- tack ska du ha, trivs jättebra i blått också :o)



Inthemake- tack så hemskt mycket för det!!



SantaCarolina- hihi de är ett linne :D Älskar också kläder med prickar på.



Sanna- åh massa tack :o)



Christin- tack!!!

8 Jenny:

skriven

Åh så fint, jag älskar den här looken.

Och du är så fin, en riktig pingla! :)

9 Linda:

skriven

Jenny- åh tack det va rart sagt :o)

Kommentera här: