Mumsigt Hårbalsam

Idag när jag satt hos min härliga frisör och hon tvättade mitt hår så kom det en alldeles fantastisk doft smygandes och jag frågade va de va för godis hon hade i håret på mig.
Det va Tigi´s Oatmeal&Honey Conditioner- Comfort Food For Your Hair.
Doften är underbart god av något som drar åt smörkola hållet, riktigt mumsigt.
Mitt balsam hemma är nästan slut och efter jag läst beskrivningen av detta så lät det som något för mig.
En balsam som hjälper till att reparera skadat hår med soja och veteproteiner samtidigt som det tillför håret fukt och glans.
Ska bli ett nöje och en doftupplevelse att få testa detta :o)

1 Ellinor:

skriven

Tycker de flesta av TIGIs produkter doftar mums :) Speciellt en hårspray i en stor grön (eller är den blå?) flaska som jag naturligtvis inte minns vad den heter.. Lät som ett sjyst balsam med!

2 creme-idiot:

skriven

Jag gillar och rekommenderar allt från Tigi som jag testat. T o m den läppenna jag beställde efter att ha blivit avis på Sminkans... ;)

3 Badbomben:

skriven

Nu fick jag ett trånande begär. Så gosig den låter! Flaskan skulle också passa in i vårt badrum:)

4 inthemake:

skriven

Mmmm gooottt!! :P får nog ta å sniffa på den nån dag...

5 Badbomben:

skriven

Jag tafsade på den här idag men då Hairstore inte hade nån tester så vågade jag inte sniffa på den. De hade komboförpackningar med ett schampoo o ett balsam, jag var ganska sugen...tror att det här skulle så falla mig i smaken. Litet för überdÿrt bara..borde nästan beställa utomlands ifrån.

6 EyeOnBeauty:

skriven

Svar: tack:) Ja gör det, Covet är underbar:) Kram

7 Mayaline:

skriven

har precis använt upp en hel 750 ml flaska, det schampot är grymt! använder bara TIGI till håret :)

8 Linda:

skriven

Ellinor- mmm ja gillar också Tigi, har haft lite såna produkter tidigare och dofterna är verkligen mumsiga ;o)



creme-idiot- åh låter lovande, har testat stylingen, shampo och nu balsam, ska bli spännande ;o)



Badbomben- ja visst är flaskan fin ;o), men håller med den kostar en slant men dessa är oftast väldigt dryga och räcker länge så de kan gå jämt upp :o)



Inthemake- ja de tycker jag du ska ;o)



EyeOnBeauty- kram tillbax ;o)



Mayaline- kske ska shoppa på mig shampot också då :P

9 CrazyNails:

skriven

Balsamet är jätte härligt, tyvärr funka inte schampot på mig. Känslig mot SLS. Det luktar jätte gott, men vissa har svårt för den söta doften. Brukar köpa dom stora flaskorna. Kolla om www.lookfantastic.com har.

Kommentera här: