Mera post!

Igår kom detta fina blå PRET-ty byte till mig från Orchid.
China Glaze Shower Togehter!
Som bonus hade hon även skickat med en glitterliner i en sån färg som jag älskar!
Tack snälla :o)

1 skosoet:

skriven

Perfekt till dig! :)

2 inthemake:

skriven

Underbart!! Vad är det för märke på linern??

3 Veronica:

skriven

Precis dina färger ju! Eyelinern såg riktigt spännande ut!

4 Johanna:

skriven

Eyeliner var riktigt snygg! Och självklart lacket :)

5 Badbomben:

skriven

så du! Fräschturkosbruttan där!:) Åker du imorgon till Kreta?

6 Sminkan:

skriven

Härligt! Vilket kap!

7 CrazyNails:

skriven

Båda är urläckra. Skall bli kul att se dom på dig:)

8 Linda:

skriven

skosoet- hihi yes ;o)



inthemake- märket heter Amuse!



Veronica- ja de är ju det :P, ska bli skoj att prova den :o)



Johanna- ja båda ser finfina ut :D



Badbomben- hihi tack, Fräschturkosbruttan gillar jag ;o), va härlig du är :D

Vi åker till Arlanda imorgon och bor på hotell till lördag sen går planet lördagmorgon kl 7.00 :P



Sminkan- ellehur :o)



CrazyNails- ska visa sen ;o)

9 Sanna:

skriven

Så snygg blå!

Älskar namnet "shower together"- det är så fint:)

10 inthemake:

skriven

Åhh det har jag nog aldrig sett förut, spännande!

11 sminkjante:

skriven

Jättefina färger:)

12 Linda:

skriven

Sanna- ja namnet är riktigt mysigt ;o)



inthemake- har inte heller sett den förr tror jag,ska bli skoj att provmåla :P



Sminkjante- visst é det :D

Kommentera här: