BeYu #263

Så fort min blick föll på detta lack fastnade jag direkt.
Nyansen är skirt snäckskalsvit och i ljuset så skimrar det vackert i rosa och guld.





1 Ellinor:

skriven

Ser jättefint ut! Aldrig testat BeYu men det kanske är dags..

2 Badbomben:

skriven

Gud va snyggt! snäckskal..romantiskt!:)

3 Annica:

skriven

Åhh vilket fint :) Vilket nr är det?

Jag var och kollade på Be Yu nagellacken på Åhlens häromdagen, men de färgerna jag helst ville ha va tyvärr slut... :( Hur verkar hållbarheten vara? Rolig blogg du har förresten :)

4 Sminkan:

skriven

Fint! Jag blir alltid sugen på de ljusa pärlvita men sen klarar jag inte av dem. Blir tokig av skira lack... Men det är verkligen sommarfräscht!

5 Badbomben:

skriven

Nej jag tror jag måste skaffa det här. Nu när jag grubblat över saken:D

6 Veronica:

skriven

Vilket vackert! Undrar om jag får tag på det på Åhléns här i stan månne? Måste kika =)

7 Annica-igen:

skriven

Sorry jag är nog lite snurrig, ser nu att nagellacksnr står i rubriken... Hoppas du får en bra dag!

8 Linda:

skriven

Ellinor- absolut värda att testas ;o)



Badbomben- ja lite romantiskt är det allt!



Annica- nr 263 ;o)

Hållbarheten tycker jag verkar helt okej faktiskt, målade igår och har inte fått ngt avskavt än så länge :o)

Åh tackar för det!!

Hojta om du inte hittar färgen du söker på ditt Åhléns, kanske jag kan hitta det här?



Sminkan- mycket gillar ögonen men sen trivs man inte i det-vet hur de kan va!



Badbomben- ett bra beslut tror jag bestämt ;o)



Veronica- hoppas det, annars kan jag kika åt dig här!



Annica- man kan inte ha koll på allt ;o)

Detsamma till dig!!

9 Johanna:

skriven

Detta får jag nog spana in :D

10 Skosoet:

skriven

Oh, det där gillade jag.. vore nåt för mig :D

11 Linda:

skriven

Johanna- ;o)



Skosoet- det är en liten pärla :o)

12 Sanna:

skriven

Så fint! Nu för tiden är jag sugen på alla möjliga lack.:)

Kommentera här: