Rosa med Guldkant!

Idag är det rosa som gäller i Sminkans och Rouaas färgtemavecka! Plockade fram ett gäng rosa skuggor men kantade med lite guld, även blågröna favoritkajalen Baltic fick vara med!

Dessa har jag använt:
FACE Dignity
The She Space School Girl
Barry M Scarlet
Make Up Cosmetics Torch
MAD Big Apple
NYX Sky Pink Pearl
NYX Oro Pearl
Fyrinnae Shinkiriou
Make Up Store kajalpenna Baltic




På denna bild drog jag ut Baltic aningens mer!

1 Sminkan:

skriven

Vad vackert! Jag gillade den mjuka gyllene till!

2 Sanna:

skriven

så vackert och ljuvt

3 Emma P:

skriven

Jättesnyggt! Du rockar rosa helt klart!

4 Chaosophia:

skriven

Du rockar ju varma färger lika bra som kalla! Gah! Dagens ögon får mig att tänka på varma sommardagar. Lyckat värre!

5 Badbomben:

skriven

Så vackert, tycker samma som Chaosophia; somrigt!

6 Linda:

skriven

Sminkan -tack!!



Sanna- tackar!



Emma P- tack snälla!



Chaosophia- åh tack rara du för det! Trivs i både varma och kalla nyanser men dras lite mer till de kallare tror jag..men det beror alldeles på humör och vad jag känner för!!



Badbomben- tackar :o)

Kommentera här: