Red Nails!

Några av mina röda lackfavoriter! Har ett nytt tjusigt rött lack som jag inte hunnit prova ännu men det kommer här i dagarna :o)


Max Factor Wine Red


Precision Twinkle Toes


Zoya Shiloh


Zoya Alix
1 RM:

skriven

Åh, så snygga!

2 Chaosophia:

skriven

Twinkle Toes! <3



Hmm, Alix ja, den har jag ju tänkt skaffa och glömt bort! Tack för att du visar den igen. :D

3 adrasteiah:

skriven

Både twinkle toes och alix såg myyycket trevliga ut. Det är härligt med rött =)

4 Sminkan:

skriven

Jag älskar Alix! Älskar, älskar, älskar!

OCh jag tror jag kommer älska Twinkle Toes med! Jag är så glad attjag vann den hos Chaosophia!

Och de andra båda ser härliga ut de med! Hurra för rött!

5 CrazyNails:

skriven

Shiloh har jag funderat på ett tag sen jag såg det hos dig sist. Ser otroligt snyggt ut

6 Linda:

skriven

Visst är det en härlig skara, Twinkle Toes är dock min absoluta favvis <3

Kommentera här: