Black&Violet

Temaveckan i färg har kommit till fredag och dagens färg är svart. Onsdagens färg var lila och efterssom jag inte va med då så kombinerar jag onsdag+fredag=Black&Violet!

Jag har använt:
MAC Bare Study+Blackground
+NYX JumboEyepencil Purple som bas
MAC Violet Pigment
MAC Deep Purple Pigment
MAC Danger Zone(den svarta)
Fyrinnae Forbidden Lover
NYX Lilac Pearl

Svart Kajal Lanôme

1 Ida:

skriven

Jättefin kombo! tjusigt :)

2 Linda:

skriven

Ida- tackar!

3 Emma P:

skriven

Riktigt snyggt! färgerna flyter in i varandra på ett mkt tjusigt sätt!

4 Chaosophia:

skriven

Vackert! Lyckas se mjukt ut trots att det är svart med i bilden. :D

5 Mayaline:

skriven

lila är också så fint på dig. deep purple pigmentet är en av mina absoluta favoriter!

6 RM:

skriven

Så fint!

7 ingegerd:

skriven

gillar färgerna , men jag är lite svag för lilla!!ha det gott!

8 inthemake:

skriven

Supersnyggt!

9 Kajsa Kavat:

skriven

Sådär vill jag också se ut när jag kladdat lila på ögonlocken! Så otroligt snyggt.

10 Linda:

skriven

Emma P- tack så mycket!



Chaosophia- åh tack, ja de gör det faktiskt, tonade ut den svarta rätt mycket i det lila :o)



Mayaline- åh tack! Det är en liten favvo här också ;o)



RM- tack!



ingegerd- visst är lila härligt!



inthemake- tack!



Kajsa Kavat- tack ska du ha :o)

Kommentera här: