A Little Bit Of Red

Dagens färgtema i Sminkan och Rouaas färgvecka är röd. Åh jag älskar färgen röd! Läppar och naglar i rött är en favorit, rött runt ögonen kan också vara otroligt läckert och effektfullt. Idag har jag gjort en make-up med mycket rött, lite lila och svart.

Jag har använt:
MAC Bare Study+NYX Jumbo Eyepencil Cherry& Black Bean som bas
MAC Violet Pigment
MAC Danger Zone
MAC Platinum Pigment
NYX Lilac Pearl
Lancômes svarta kajal

MAC Rouge Gentle
MAC So Scarlet Lipstick

MAC DazzleGlass Glamour O.D


I dagsljus


I lampsken


                

    
1 RM:

skriven

Riktigt fint!

2 Therese:

skriven

Du är så himla bra på mejka dina ögon!

3 Chaosophia:

skriven

Underbart! Jag skulle minsann behöva den där Danger Zone ändå för att få något riktigt rött till ögonen! Skitläckert!

4 Emma P:

skriven

Underbart snyggt! Danger zone är ju egentligen given när det kommer till rött, men jag är för seg idag, orkar inte sminka mig för att fota, jag vill hellre läsa Celia Rees och spela Supermario:) Tur att du visade hur snygg Danger zone är!

5 adrasteiah:

skriven

Helt underbart! Kombon lila + rött var ju hur snyggt som helst!

6 F E B B:

skriven

Fan va coolt! I wish att ja kunde göra sånt!

7 sminkjante:

skriven

Klockren kombination. Otroligt läckert!

8 Sminkan:

skriven

Det här var en riktigt snygg makeup, Linda! Jag är imponerad! Verkligen! Härliga färger ihop!

9 Malin:

skriven

riiktigt snygg sminkning!!:):):):) kram malin

10 inthemake:

skriven

Galet snyggt! Vilket djup...lovely!

11 Kajsa Kavat:

skriven

Ojoj, det här kommer att sluta med att jag blir TVUNGEN att inhandla en lila skugga jag också. :p Rött och lila är så snyggt tillsammans.

12 Linda:

skriven

RM- tack!



Therese- tack snälla du!



Chaosophia- Åh tack! Dina ögon skulle rocka med Danger Zone ;o)



Emma P- åh tackar! Klart du ska läsa och spela, koppla av och ha det skönt ;o) Sminka ska man göra när man känner för det ;o)Du tar garanterat igen det ;o)



adrasteiah- åh tack ska du ha :o)



FEBB- tack så mycket :o)



sminkjante- taack!!



Sminkan- tack va roligt att höra :D



Malin- tack och Kram :o)



inthemake- åh tackar så mycket!



KajsaKavat- tack, klart du ska ha en lila skugga ;o)

13 Marina:

skriven

Ohh det var ju en supersnygg kombination! Rött och lila... varför har inte jag tänkt på det?? Häftigt!

Kommentera här: