OPI-Who Are You Wearing

Jag tycker att detta är en fötrtollande underbart vacker färg, i flaskan ser den mörkt blå-lila ut och skimrar i magenta/fuschia.
På naglarna ser den direkt mörkt djupblå ut men i vissa ljus kan man ana de mörkrosa och lila skiftningarna.
I love it!!






1 Fåfängan:

skriven

Otroligt snygg lila!

2 Chaosophia:

skriven

Menåh! Hur har jag kunnat missa den här? :o Måste ha!

3 Crazynails:

skriven

Snyggt!

4 inthemake:

skriven

Åhh vilket snyggt aubergine-färgat lack...underbart!

5 Sanna:

skriven

Jag har varit sugen på det lacket länge! När jag såg det på sminkan blev jag mer sugen och efter att ha sett dina bilder- ännu mer sugen! Det måste väl betyda nåt, eller hur? Jag ska ha det nån gång;) Gillar namnet med och sånt ät ju alltid ett plus

6 Badbomben:

skriven

ÅH!

7 Linda:

skriven

Fåfängan- ellehur ;o)



Chaosophia- de är verkligen underbart,man kan inte slita sig från att glutta på naglarna titt som tätt när man målat med detta lack!!



Crazynails- visst är det :o)



inthemake- aubergine nyans är en perfekt liknelse :D



Sanna- de måste absolut betyda något, du blir nog inte besviken om du skaffar det ;o) Visst är det skoj med roliga namn på produkter, sånt gör de lilla extra :D



Badbomben- precis ;o)

Kommentera här: