Suverän Lermask

Är ju ett stort fan av flera produkter från Beauté Pacifique, den här och den här är stapelvaror hos mig sedan ett par år tillbaka men de har jag nog nämnt ett flertal gånger.. Den här lermasken har jag dock glömt av lite och grävde fram den häromkvällen. Så bra den är! Och så himla prisvärd- 249 kronor för en tub, så värt! Har skrivit ett längre inlägg om den här men tyckte den förtjänade att lyftas fram igen.
 
 
En lermask är suveränt att ha hemma för en djuprengöring då och då, plus att jag även tycker de funkar toppen att dutta på punktvis på blemmor över natten- de läker defenitivt ut snabbare! Jag har inte ofta plitor men ibland får jag hormonella saker främst på käklinjen och halsen. Lade denna pyttetunt över natten på en häromdagen och på morgonen såg de defenitivt bättre ut. En riktigt bra renande mask är detta  i alla fall- till bra pris, Sånt gillas!
 
 
 
 
*innehåller affiliateslänkar
 
 

Kommentera här: