Makeup med The Blushed Nudes

 
Jag testade Maybellines palett "The Blushed Nudes" förra veckan, då främst en av de mörkare färgerna efterssom jag inte riktigt bestämt mig om jag kommer överens med de som går i mittemellan och ljusare skala. Tycker dock överlag att de är en himla fin palett och de mörkare nyanserna som sagt gillas skarpt! Snygga och lätta att blenda.
 
 
I sminkningen nedan har jag använt de två ljusaste från vänster uppifrån bilden sett samt den mörkaste längst ner i högra hörnet och den är defenitivt snyggare IRL än på bild.
 
 
Ansikte:
Clarins Beauty Flash Balm som primer
Dior Forever Foundation 020
bare Minerals Bare Skin Concealer Light
By Terry Hyaluronic Hydra Powder
MAC blush Harmony
MUS m/s Vanilla som highlighter
 
Ögon:
NYX Jumboeyepencil Milk som primer
Maybelline The Blushed Nudes
MUS eyepencil vanilla
Diorshow iconic Overcurl Mascara
MUS m/s vanilla
Anastasia browwiz caramel
 
Läppar:
NYX Soft Matte Lipcream Stockholm
 
 
1 Anonym:

skriven

Skitsnygg!!! Och var är örhängen ifrån? ;))

/Aila

Svar: Tack söta du, de är från Snö :)
bettielis beauty

Kommentera här: