tre parfymönskningar...

...en flaska av Dior´s Miss Dior Cherie. Som jag älskar den doften! Hade en flaska förut som jag nog använde dagligen från att jag fick den.




...en flaska av Florascents Tango. Hade ett litet prov på den som jag snabbt använde upp, helt underbar doft som trollband mig totalt! Här finns mer av Florascent



...och till sist Ava Luxe Ambra Tibet. Också en doft jag endast haft i ett litet prov men åh vad jag tyckte om den, kändes väldigt jag. Här finns mer Ava Luxe

1 Hanna:

skriven

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2 Kabuki-Emma:

skriven

Flaska nr två var underbart fin i alla fall! Vad kul att du ska utbilda dig till make up artist. Hoppas att du delar med dig lite här på bloggen, vore jättekul att läsa om hur det går för dig och vad ni gör i skolan, om du orkar så klart.

Kram och lycka till!

/Emma

3 Sara:

skriven

Men hej! :D

Wow, här har jag ju varit flera flera gånger förut och besökt. :) Kul att du hittade min blogg. Den uppdateras också lite för sällan just nu. Har blivit lite lat. Haha!

Kram/sara

Kommentera här: