30-tals make up a´la Garbo

Utbildningen går bra, det är otroligt roligt och väldigt intensiva helger =) Vi har kommit till årtals-make up och det tycker jag är hur kul som helst. I söndags vart det både 20-tal och 30-tal, här är två bilder på mig med 30-tals make-up, ena sidan gjorde vår lärare och den andra sidan gjorde jag själv! Det är markerade ögon och snipig röd mun, de egna brynen är övertäckta och ett nytt lite sorgset är ditmålat





1 Viola, Killer Colours:

skriven

Åh vad coolt! Jag älskar verkligen den här looken!

2 fia:

skriven

Så snyggt och va häftigt att lära sig om olika tidepoker .

kram .

3 Aila:

skriven

OMG vad häftigt, riktigt kool look. Gillar´t!

4 Helena/LipGloss Bitch:

skriven

Ah, läckert!

5 kerstin:

skriven

Åh så vackert! Vad duktig du är!

6 Emma P:

skriven

Coolt! Förstår att du har superskoj, måste vara superkul att gå en sån utbildning.

7 Ninni:

skriven

Jösses vad tjusigt!

8 Sublim:

skriven

Gud, va kul! Jätteläckert resultat också.:)

9 Anna:

skriven

Lite avundsjuk blir jag allt. Har alltid velat kunna sminka à la Garbo!

10 Anna:

skriven

Lite avundsjuk blir jag allt. Har alltid velat kunna sminka à la Garbo!



11 Sanna:

skriven

så himla fint!

Så otroligt kul att gå en sådan utbildning! Dröm!

Kommentera här: