Doftar ljuuuvligt...

Minns att för något år sen när man va blondie, att jag pillade och sniffade på TIGI´S Brunette Goddess så fort jag va på besök hos någon salong som sålde märket. Bara älskar doften av brända mandlar, godaste shampo jag någonsin sniffat på tror jag bestämt. De ska ju ge lyster till brunt/rödbrunt hår så det borde väl fungera till mitt mörkt kopparfärgade också så nu är shampot & balsamet i min ägo. Fanns att köpa här i stan till priset  249:-för dem båda, helt ok :o)


1 kerstin:

skriven

Det låter som en väldigt god doft! Undras tro om de skulle göra mitt röda hår en anings mörkare? Det skulle kanske vara fint på vintern? Jag är för feg för färg eller toning =)

2 sminkjante:

skriven

Ah vad härlig doften låter.

3 fia:

skriven

Kanske ska kolla näörmare på den . låter som den har en härlig doft .

kram.

4 Mayaline:

skriven

TIGI´s schampoon luktar underbart allihop. Men det måste jag också sniffa på!

Kommentera här: