Trucco Babydoll LipGloss

Köpte häromveckan när jag va på frisörbesök ett lipgloss från märket Trucco i den söta ljusrosa nyansen Babydoll. Konsistensen är jätteskön på läpparna och det doftar härligt av något som påminner lite om jordgubbsglass :o)



 
1 Sanna:

skriven

fint! det ser vekligen ut som jordgubbsglass:)

2 Makeuponista:

skriven

Babydoll är underbar, :)

3 Beauty by Tanci:

skriven

Hej hej!



Ja det kanske är inte tillräckligt för de som verkligen har liten mun och vill ha wow effekt! Men för mig räckte det :)



Jag tror inte att det finns någon extrem lip plumping produkt som verkligen ger ett plut!

4 Emma P:

skriven

Så himla fin färg! Din mun ser lycklig ut i det här glanset:)

5 CrazyNails:

skriven

Lät mums mums;)

6 Makeuponista:

skriven

Jag tycker absolut att du ska spana in Tropical pennan, den är superhärlig! :)

7 Johanna:

skriven

Skulle hemskt gärna vilja prova Trucco! Detta såg ju helt fantastiskt ut, precis min färg :)

8 JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3:

skriven

Hejhej!

Har en ny design på min blogg just nu och skulle gärna vilja höra lite feedback om den (:



Ha en fin kväll!

9 Beauty:

skriven

Trucco hmm vart kan man köpa det märket? Fin var den iallafall. Ha en skön kväll.

10 Fåfängan:

skriven

Snyggt, lagom färg!!

11 aja (Beautyblogger):

skriven

Jättefint...Din blogg är en av de få jag följer fortfarande... Jag köper mina burts bees produkter från england :-)

12 Kajsa Kavat:

skriven

Mums! Den där nyansen skulle gärna få sitta på mina läppar också. Ser ut att var perfekt när man inte vill ha så mycket färg men ändå ha fina läppar.

13 Malin Sofia:

skriven

Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 70 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast sista juni. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Åldergränsen är 18 år. Hör av dig så snabbt du kan! Kramar, Malin - arrangör.

14 sanna:

skriven

snyggt

15 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

Hallå där ! :) vad ska du hitta på denna måndag ? ^^

16 Angelica:

skriven

d där såg grymt fint ut =)

17 emma:

skriven

superfint! hoppas du har en fin kväll nu

18 Lilly:

skriven

Adda varandra via bloglovin?:)

19 angelica:

skriven

såååå najs ! la just upp swatches på alla mina råååsa lipgloss ;D

20 SantaCarolina:

skriven

Vad fin! Vet du var man kan köpa det på nätet?

21 Linda:

skriven

Tack för era kommentarer! Trucco säljs av vissa frisörsalonger, om det säljs på nätet vet jag faktisk inte...

Kommentera här: