EOTD Neo Universe&Predatory

Det är sparsamt med sminkningar härinne som ni märkt men nu och då kommer det en! I fredags va jag ledig och passade på att sminka mig med favoriter från Fyrinnae- Neo universe och Predatory som jag suddat runt hela ögat. Highlightern är Fyrinnaes Shinkiriou och i vrån MAC Platinum. Som eyeliner och inliner VLD´s Blue Lagoon. Kan verkligen rekommendera VLD´s pennor, kanonbra till plånboksvänliga priser!

1 Johanna:

skriven

Vilka härliga nyanser! Gillar också VLD's pennor, de har väldigt många nyanser att välja på :)

2 Johanna:

skriven

Ojoj, lyckades klämma in nyanser två gånger i en och samma kommentar ;)

3 badis:

skriven

Vad roligt att se dig igen! Och i en så härlig, knallig indigoblå! Mmm-mm!

4 Mimmi:

skriven

Tjusigt. Detta är liksom dina paradnyanser tycker jag!

5 sminkjante:

skriven

Ah en underbar kombo med Predatory. Jag älskar den skuggan men vet inte alltid hur jag ska använda den. Det här var verkligen läckert!

6 Inthemake:

skriven

Oh va glad jag blir av din makeup...har längtat efter lite Linda-lila ;)

7 Sanna:

skriven

riktigt snyggt!

8 Mayaline:

skriven

Jättevackert som vanligt! Dina EOTDS är saknade <3

9 Kajsa K:

skriven

Härligt blått, för tankarna till blåsippor. Och jag önskar ännu mer att VLD skulle pallra sig hit till Finland också! D

10 Ulla:

skriven

Hej, vill bara nämna att: www.naturesofscandinavia.com också har en del billig make up men man får söka efter produkten man vill ha. Företaget är ett direkthandelsbolag så om du är intresserad så hör av dig.

Med de bästa makeup-hälsningar / Ulla

11 Maria:

skriven

Verkligen supersnyggt !!! Är grymt impad över hur duktig du är. Kram från Maria som samtidigt passar på att önska en trevlig helg

12 fia:

skriven

vilken super härlig färg , jätte snyggt vart det tycker jag .det är så kul att titta in här i dom blogg bland alla olika sminkningar .

önskar dig en trevlig fredag .

13 Emma P:

skriven

Supertjusig make! Verkligen vackra färger och fina övergångar!

14 Sminkan:

skriven

Alltid roligt att se dig!

15 Therése:

skriven

Åh, en mejk man blir glad av!

16 Kamilla - Fotoblogg:

skriven

Gratis prylar!



Är du är trött på alla gratissidor där poänggränserna är höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då tycker jag du ska bli medlem på freestreet! Det fungerar som de andra gratissidorna men eftersom det är lite mer än 5000medlemmar så är det lätt att samla in poäng. Själv har jag redan lyckats samla ihop en hel del, och det har jag aldrig gjort på någon annan gratissida. Passa på att bli medlem innan alla andra hittar dit, för då blir det ju svårare. Genom att bli medlem på den här länken http://www.freestreet.se/?r=4025 får du bonuspoäng vid registrering! Lycka till :)

Just nu: Alla medlemmar som uppnår 950 poäng ELLER värvar 100 aktiva medlemmar ända fram till sista april får ett extra* presentkort på 500 kronor utöver de presentkort som man plockar ut på "vanligt" sätt.

http://www.freestreet.se/?r=4025

17 Fia:

skriven

Update, update, update!

18 Mona:

skriven

Helt underbara färger! Alltid trevligt att se de som vågar lite mer :)

19 Mona:

skriven

Helt underbara färger! Alltid trevligt att se de som vågar lite mer :)

20 creme-idiot:

skriven

Var håller du hus? Miss you!

21 bitte:

skriven

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

22 Mimmi:

skriven

Du är saknad! <3

23 Kajsa:

skriven

Det ekar här :(

Kommentera här: