Guldgrönt

Ledig lördag så härligt och vilket mysigt väder det är! Jag är otroligt sugen på att ge mig ut på utflykt med varm choklad och grillla korv någonstans, saknar det från när man va liten! Schlager lördag dessutom och jag har faktiskt sminkat mig lite extra, skepp ó hoj de va ett tag sedan nu. Blev några Fyrinnae pigment som jag bara testat lite smått tidigare och oj vad fina de är! Har lagt Omgwtf och Lucky Charmed på ögonlocket upp mot globlinjen, samt en blandning av de två under halva ögat. I ögonvrån och en bit ut suddades Shrouded in Gold, som highlighter Shinkiriou. På den övre fransraden och som inliner MAC Minted.



            
1 adrasteiah:

skriven

Otroligt fint! Fantastiska färger!

2 Mayaline:

skriven

Kul med en ny EOTD hos dig :D

Otroligt fin som vanligt! Fyrinnae - pigmenten ser ju ljuvliga ut.

3 Mimmi:

skriven

Pretty-Li! Fina färger.

4 Sanna:

skriven

underbart snyggt!

5 Sminkan:

skriven

Fantastiska färger!

6 merlyn:

skriven

riktigt härliga färger! kraam

7 creme-idiot:

skriven

Åh, toppenfint!!! Du vet väl vid det här laget att jag älskar dessa färger... Du lyckas dessutom alltid så bra med att blanda dem!!

Nyfiken; hur gick det med ditt favvogloss, provade du mitt tips med att sätta den i en kopp med hettvatten? Är bara nyfiken om det funkar...kram

8 sminkjante:

skriven

Jädrans vad läckert. Den gröna på inre ögonlocket, vilken härlig färg.

9 inthemake:

skriven

Jösses va snyggt!!

10 Emma P:

skriven

Snyggt! Du har fått med an massa vackra färger här verkligen, imponerande!

11 Kajsa K:

skriven

Är själv inne i en rätt färglös sminkperiod just nu och då är det extra härligt att se sådana här bilder. Det här var ju alldeles fantastiskt snyggt!

12 Gråpyre:

skriven

"Omgwtf", vilket härligt namn på en ögonskugga. Kanske är det jag som är internetskadad, men en "oh my god what the fuck-ögonskugga" borde alla ha ;)

Du är underbart vacker, det ville jag ju säga också!

13 David Thornell:

skriven

Hej Hej!

Fin blogg!

Lust att spana in min klädbutik?

Har märken som Ed Hardy, Rut m,fl, Cheap Monday, Serious Sally, Baby Phat, Dereon, New Era, Massa

annat.



Adressen är

http://www.streetaddict.se

Bloggen är

http://thorne.streetaddict.se



Ha det så bra!

Mvh

David :)

14 creme-idiot:

skriven

Okey,nu blir jag orolig. Var håller du hus egentligen? Miss you, girl! kramar från mig, en obotlig beundrare av din teknik, men främst dina färgval!!

Kommentera här: