Gott Nytt År!

2009 har varit mitt mest händelserika år någonsin! Jag har flyttat, jag har gift mig och det största av allt, de bästa som hänt, den finaste av gåvor, jag har blivit mamma till min underbaraste älskade lilla prins Algot! Hoppas att 2010 blir ett bra år, vi ska fira in det lugnt och stillsamt härhemma med god mat och massa godis. Tack alla ni som läser och kommenterar, hoppas ni vill fortsätta att kika in nästa år med :o)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!



1 Tina (Beleza):

skriven

Låter som ett helt underbart år. Hoppas att 2010 bjuder på minst lika många glädjeämnen för dig och din familj.

GOTT NYTT ÅR!

2 Sminkan:

skriven

Aw, vad söta ni är! Gott Nytt År på er och jag är övertygad om att 2010 blir ett antastiskt år för dig och Algot!

3 Josephine (Makeuponista):

skriven

Ni är så fina, och precis som de andra tjejerna skriver så tror jag att det blir ett jättebra år för hela familjen! Gott nytt år! =)

4 sminkjante:

skriven

God fortsättning!

5 Caroline:

skriven

Vilken fin bild på er! Jag känner igen det där tuggandet på handen... haha...

6 fia:

skriven

Klart jag hänger med på nya året här i din fina blogg . Jätte fin bild på dig och lillesonen .

kram .

7 Mayaline:

skriven

God fortsättning! Vilket underbar år du hade, hoppas att 2010 blir minst lika bra :). Kram

8 kerstin:

skriven

Gott nytt år till er också! Jättefin bild =)

9 Emma P:

skriven

Superfin bild på er båda. Gott nytt år på dig Linda!

10 Kajsa Kavat:

skriven

Vad fina ni är! Hoppas ni får ett fint första år med lille Algot. :)

Kommentera här: