Lyster, glow och förfinad hudstruktur med Tebiskin Gly C Serumkur

 
Jag har mycket hudvård härhemma just nu och håller ihärdigt på att testa, vill utvärdera alla produkter på mest rättvisa sätt och därför inte gå loss på allt på en gång utan jag kör lite stegvis. En produkt som jag bara måste nämna redan nu är detta serum från Tebiskin, ett märke som man fick stifta lite närmare bekantskap med på Daisy Beauty Expo. Kommer skriva mer om märket längre fram men har blivit helt kär i det här serumet så måste bara impulsivt skriva lite om det.
 
 
Det är ett högpresterande effektivt serum innehållandes C-vitamin och AHA-syra för att uppnå en exfolierande och antioxidant effekt. Serumet stimulerar för att öka hudens cellförnyelseprocess, reducerar pigmenteringar, och andra tecken i samband med ljusåldrad hud. Huden boostas och får en slätare ytrstruktur med mer lyster. Förpackningen är unik då serumet aktiveras före användning för de aktiva ingrediensernas fulla potential och efter aktivering håller de ca en vecka. En kur omfattar fyra veckors applicering dvs. fyra dosampuller. Detta serum rekommnenderas som kur 2-4 ggr /år som anti-age behandling och regelbundna kurer minimerar hudens åldersprocess. Finns i 5% eller 10% styrka.
 
Nu har ju jag inte en hel fyraveckorskur (tyvärr), utan endast denna flaska men oh lord vilken produkt! Har använt den under under Tebiskins Hyal-creme till natten i en knapp vecka och visst sticker den rejält vid applicering, antingen gillar man det eller inte men jag älskar att det känns för det händer liksom något. Stickandet avtar dock relativt snart och effekten av serumet är helt otrolig. Jag brukar inte se jätteskillnader i första taget men här snackar vi babylen hy, massor av lyster och rejält förfinad ytstruktur. Känner mig slätare och finare i hyn än på länge och då har jag ändå använt produkter jag varit riktigt nöjd med men detta serum gasade på ett snäpp längre. Inget att använda jämnt utan som en kur då och då, helt fantastiskt resultat på bara en vecka, vad hade jag då inte fått om jag haft tre små flaskor till för en full fyraveckorskur! Kommer fälla en tår ikväll när sista dropparna tas, var så säker...!
 
Mer tankar om märket kommer som sagt längre fram när jag hunnit prova lite mer :)
 
 
 
 
*pressprov

Kommentera här: