LÓreal Color Riche Matte Lipsticks

LÓreal har (som många andra märken) hakat på trenden med matta läppstift och dessa kom för ett tag sedan. Jag älskar matta läppstift och dessa är riktigt fina och behagliga plus att de doftar sådär lite "tjusig tant". Tänker på min fina mormor när jag känner doften av dessa, minns när jag va liten och rotade i hennes handväska för att prova henns läppstift, de doftade precis såhär. Color Riche innehåller en unik kombo av Omega 3 och Vitamin E som hindrar läpparna från att torka ut och återställer deras funktion som barriär. Läpparna blir återfuktade med matt finish och finns i sex nyanser.
 
 
 
 
 
Mina favoriter är Mocha Chic som är lite nudeaktigt mauvefärgad, Greige Perfecto i den där svala bruna lite mörkare tonen och Pink-a-Porter som känns lite persikorosa. Snygga, matta (utan paniktorrhet) och prisvärda! Väl värda en kik!
 
 
*pressprov
 
 
 
 

Kommentera här: