KICKS Silicone Cleansing Brush

 
Nu har det stått still här igen, tiden flyger fram men jag har inte glömt bort min lilla blogg. Sitter i princip aldrig vid datorn- därav förklaringen. Tiden räcker inte riktigt till plus att jag är konstant trött. Orkar inte mer än de vardagliga tingen, resten får ligga lite på is. Ny energi kommer nog i januari, då är de bara några månader tills det är vår och sommar igen :)
 
Shoppar järnet på skönhetsfronten gör jag i alla fall, har en gigantisk hög med nya favoriter, bland annat den här godingen. Jag tillhör inte skaran som hoppat på dessa batteridrivna/uppladdningsbara rengöringsmojänger till ansiktet, helt enkelt för att jag vet att de mestadels kommer ligga orörda. Denna är dock så pass billig ( 79:-) så då kan man ju prova utan att ha dåligt samvete OM den mot förmodan inte används superflitigt.
 
 
 
Det är en liten borste med platt baksida och sugpropp som är bekväm att hålla i vid användning och som gör att man kan ha den på badrumsspegeln så den inte glöms bort :) De olika stora silikonpiggarna exfolierar huden varsamt vid massage tillsammans med valfri rengöringkräm/lotion/gel. De ökar blodcirkulationen, ger lyster, förfinar porerna och gör så att huden lättare tillgodogör sig efterföljande produkter som boosters, serum och creme. Efter användning är den bara att skölja ren. Väldigt smidig och extremt prisvärd!
 
 
 
 

Kommentera här: