Älsklingshudvården just nu från Filorga

 
Filorga alltså, jag bara älskar dessa produkter! Omkomplicerade men resultatinriktade! Time Filler-cremen har jag redan gjort slut på men skaffat mig en backup, skrivit lite mer om den här och de andra två kommer det mer tankar om framöver.
 
 
 
Förutom dessa tre håller jag hårt i Beauté Pacifiques Clinical Super3 Booster, den ger jag inte upp i första taget utan den används några nätter/vecka för sig själv, alltså inte i kombination med något annat. Paulas Choice BHA Liquid används även den några få ggr/vecka  på morgonen under dagcremen, också en produkt jag inte vill vara utan. I maskväg blir det Beauté Pacifiques fuktmask och Gildas AHA-mask nån gång då och då och mitt solskydd är detta från Eucerin. Trivs jättebra med denna uppsättning just nu men har (såklart) ett gäng favoriter på rad som väntar. Kunde tex. inte hålla mig att köpa denna favoriten när Acasia hade fin rabatt. 
 
 
 *innehåller affiliateslänkar
 
1 Lena:

skriven

Verkar som vi har samma hudfavoriter. Blev väldigt sugen på AHA-masken från Gilda. Kör Pixis AHA-toner mellan varven. Nu skall jag snart testa Excuviance och jag antar att jag bör vara försiktig med sep. AHA då. Tack för allt bra du bjuder på bloggen. Den är en av mina favoriter. Själv har jag precis börjat lite smått med en FB-blogg. /Lena alias Hemmalena

Svar: Åh va kul att vi gillar samma grejer, är jättenyfiken på pixie, har skrivits så mycket om dem men jag har bara inte kommit mig för att testa. Men som du skriver, bra att inte mixa för många olika grejer, i synnerhet inte AHA. Gildas mask är suverän, jag är egentligen en sådan som bara måste ha mekaninska peelingar med korn men jag har använt Gildas ett par ggr/vecka senaste månaderna och inte alls känt ett måste efter korn utan den gör jobbet med råge. Så blir nog omköp på den eller test av ngn liknande. Exuviance har jag nån slags hatkärlek till, vissa av grejerna älskar jag men sen är det ngt som inte göt mig riktigt nöjd, vet inte riktigt vad. Serumen är ngt klibbiga också. Men de är fina produkter. Gillar nog peelpadsen allra mest tror jag. Åh ska kolla in den bums :) Hälsning Linda
bettielis beauty

Kommentera här: