Favoritögoncremen slut

Så tog min Anti Aging Eyecreme från Dr Temt slut. Jisses vad jag tyckt om den här helt fantastiska cremen. Fullkomligt avgudar konsistensen på denna som är rejält fyllig, rik och riktigt svalkande skön på huden, känns proppad med fukt. I-och-med dess rika konsistens tar de kanske aningens längre tid för denna att sjunka in, man liksom känner att huden blir lite fuktigt klibbig precis vid applicering och vill man påskynda absorberingen är det bara att klappa lätt med fingret men jag väntar så gärna någon extra sekund för känslan av denna jämfört med många andra ögoncremer är inte ens jämförbara om man har en torrare mer stramande hy just runt ögonen vilket jag har. Då är den här som en dröm!
 
 
En tunn, silkes kräm fylld av aktiva ingredienser som förstärker elasticiteten och förhindrar uttorkning av huden. Innehåller F.A.C.E vitamin som skyddar huden från yttre påverkan. 
Innehåller även peptider, kollagen och elastin som arbetar på att förhindra förtidigt åldrande av huden. 
Ingredienserna påminner huden om dess naturliga funktioner. Rekommenderas från 30 år och uppåt.
 
Jag har skrivit om denna tidigare här och den finns att shoppa här. Nu har jag några ögoncremer på kö att testa men trots det så kommer jag förmodligen klicka hem denna i alla fall inom den närmsta tiden att ha i back-up då den är verkligen ett måste i mitt skåp!
 
 
 

Kommentera här: