Magic Lashes

 
Sedan fransnäringarna kom stort har jag velat testa men aldrig riktigt gjort slag i saken då jag är utrustad med ganska lång fransar i mig själv men klart man vill ha längre och kanske framförallt lite tjockare. Efter Daisy Beauty eventet i januari började jag testa Dr Temts variant och jag lovar att jag såg resultat efter bara några veckor och oj så fina mina fransar vart. De yttre fransarna framför allt for iväg på längden och jag var så nöjd. Men- sen blev jag helt plötsligt rödögd på ena ögat och bestämde mig att göra uppehåll med serumet. Jag är allergisk mot både de ena o de andra och har ganska känsliga ögon stundtals så kanske va en liten överreaktion.Detta va i slutet av februari nån gång och jag har inte använt det sedan dess  och nu är fransarna sitt kortare jag igen så funderar på att testa omigen och se hur det går- för de funkar verkligen. Nu på sommaren när man inte bär så mycket makeup är det ju lite kul om fransarna växer sig lite längre, de gör så mycket.
 
 
 
Magic Lashes ärt ett frans/brynserum framtaget av Combinal/Dr Temt och är unikt då de innehåller naturliga ämnen som ge fantastiska resultat.
 
 
Den unika kombinationen av de aktiva ingredienserna:
 
Black Sea Rod Oil (Naturligt korallextrakt som ökar fransens tillväxt)
 
Sympeptide (Ökar produktionen av kreatin, en av de främsta komponenterna i ett hårstrå) 
 
Hyaluronsyra (Ökar fransens livslängd) 
 
D-Panthenol (Ger frans/bryn volym, näring och glans) 
 
Produkten är fri från parabener och parfym och resultat kan ses efter några veckor, men de optimala resultatet först efter 6-8 veckor. Fransarna blir upp till 3 mm längre, starkare och mer elastiska.
 
 
Som sagt, jag kan verkligen skriva under på att de funkar, tycker det är helt otroligt. Alltid trevligt att ha så långa fina fransar att nästan vilken mascara somhelst  blir snygg på. Så jag ska göra ett försök till och hålla tummarna att de går bra. Serumet säljs här
 
 
 
*pressprov
 
 
 
 
 

Kommentera här: