Filorga Time-Filler Créme Absolue Wrinkles Correrction Creme

 
Franska märket Filorga tog de lite tid innan jag fick upp ögonen för men efter att fått höra så otroligt många fina ord om produkterna både här och där kunde jag inte längre låta bli att shoppa på mig lite.
 
Filorgas hudvård erbjuder effektiva anti-age lösningar och innehåller samma ingredienser och koncentration som man använder inom den estetiska medicinen (hyaluronsyra, NCTF och glykolsyra).
 
Målgruppen för Filorga är de som vill ha synliga resultat-  det utlovas ganska mycket med andra ord men som jag skrev ovan så har märket fått riktigt bra odömen och jag har nog pratat med minst fyra-fem kvinnor 40 + som hyllat produkterna rejält.
 
Jag började med att testa Time-Filler Absolue Wrinkles Correction Creme som är en anti-age creme som minimerar alla typer av rynkor. Rynkor från stress, fina linjer och torrhetslinjer. Ultrakorrigerar och minimerar uppkomsten av nya rynkor.
 
 
 
 
Krämen kommer i en STOR ganska otymplig men väldigt snygg burk så spatel är ett måste. Kollar mycket på designen på förpackningar och Filorga har ganska många stora något klumpiga  förpackningar men de känns lyxiga och är galet snygga. Svartvitt och stilrent gillar jag. Även om det bara ska stå i ett skåp :) Krämen är otroligt fyllig men samtidigt väldigt lätt på samma gång och den går in snabbt efter applicering. Jag tycker det är jättesvårt att bedöma effekten på huruvida den minska linjer, de linjer jag hittils har i ansiktet förutom de vid näsa till mun som markerat mina kinder sedan barnsben är två extremt tunna som knappt syns i pannan och de är redan nästan osynliga om man inte stirrar på dem nära så jag går istället på känslan av den här.
 
Många cremer applicerar man och känner ingen egentlig effekt av mer än att de är behagliga på- men den här reagerade jag redan efter första appliceringen att man blev så mjuk! Huden så slät, fyllig och len. Denna kan användas både morgon och kväll, jag har mest haft den som dagcreme och undefär varannan natt då jag kör en retinolbaserad kräm de andra nätterna. Funkar riktigt bra. Gillar verkligen den här och kommer säkerligen bli fler av den. Har även två serum från märket, de ena började jag med idag och sedan använder jag även en av ögoncremerna som även den åkt upp i toppen av favoriter. Blir mer Filorga här framöver, gillar produkterna rejält!
 
 
 
 
1 Donnachic :

skriven

Roligt att höra att du är så nöjd att du köpt på dig serumen! Time Zero gillar jag jättemycket, men tyvärr blir jag för yttorr av den nu. Är nyfiken på hur en hel hudvårdsrutin skulle kännas, då jag bara testat prover (ganska stora iofs) på både denna kräm, ögonkrämen och den svarta krämen. Verkar riktigt bra!
Trevar mig fram ff efter ny hudvård, men svårt då min hud behöver lite mer tid för att läka nu. Så lyssnar och kikar på så mycket som möjligt! :)

Kommentera här: