IsaDora Twist Up Matt Lips- Raving Red

Jag dras som en magnet till matta röda läppgrejer och just pennor i tjockisform är fantastiskt smidigt. Denna från IsaDora slank med på en shoppingtur och lär bli en favorit i handväskan. Supersnygg nyans som ter sig aningens mer koralligt röd i verkligheten än på bild och jag gillar att måla den ganska skirt på läpparna och sudda lite för en ljusare röd matt ton. På bilden har jag dock målat ganska rejält för att färgen ska komma fram ordentligt.
 
 

Väldigt behaglig och mjuk på läpparna för att vara matt, lättapplicerad och sitter bra, så himla prisvärd- som mycket annat hos märket!
 
 
 
1 Sublimalin:

skriven

Älskar alla de här tjockispennorna som finns nu! Den här varianten har jag inte testat men blir sugen när jag ser hur fint det ser ut på dig. :)

Svar: Ja, så praktiska, sugen på de nya färgerna, såg de kommit lite mörkare toner nu :)
bettielis beauty

2 Lackert:

skriven

Härlig färg

Svar: Visst är det :)
bettielis beauty

Kommentera här: