Den tog slut- Transderma C

Jag har hunnit med några flaskor av Transderma nu och måste säga att trots att jag velat hit och dit om jag tycker de är värda sitt höga pris mot vad de presterar (då i jämförelse med annat på Beauty-hyllan för rättvis match) så har jag kommit fram till att de är fantastiska av flera olika andeldningar.
 
Mycket för att de innehåller ytterst få men aktiva ingredienser (tummen upp för korta ingredienslistor) som är 100% organiska, de är icke djurtestade och alla fyra är suveräna serum som är enkla att passa in i ens övriga hudvård. Förutom C finns A, R och M, var och en med sina egna fina egenskaper på huden.
 
 
Nu har min kära C då tagit slut (jag har ett antal flaskor med slattar så när nåt tar slut är de BRA grejer) och de känns himla trist då jag kommit att verkligen gilla den så mycket. Den har en lätt oljelik konsistens som känns otroligt skön på huden,  värmer lite vid applicering i början vilket jag älskar för då känns de att den verkar. C-serumet stimulerar bildning av kollagenet, verkar som en kraftfull antioxidant och skyddar huden mot fria radikalers åldrande effekt. Fantastisk produkt verkligen. Jag förstår verkligen att dessa kostar som de gör (1319:-) De är bra grejer med bra innehåll- man får vad man betalar för. De är även otroligt dryga. Kommer helt klart bli omköp på detta nångång framöver och de va med sorg jag hivade iväg min tomma flaska :(
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 

Kommentera här: