Piggelinchock till duschcreme- Decléor Toning Shower & Bath Gel

Sällan jag skulle köpa en dyrare duschcreme än Konsums för en tjuga, denna typ av produkt lägger jag inte pengar på och har aldrig gjort. Men de finns ibland duschcremer som sticker ut som även jag fastnar så pass mycket för att jag känner att den skulle vara värd sitt pris att köpa hem gång på gång. Den här från Decléor tillexempel.
 
 
Kom en mini i den lyxiga  Dagmarbagen och jag fastnade bums, den är helt underbar. Doften är likt en påse fräscha halstabletter typ och man piggar på sig enormt efter en omgång med den här och hur sunkig man än känner sig så får den sinnena att liksom fräscha till sig på alla plan.
 
info från Skincity:
 
Uppfriskande med stimulerande och stärkande effekt. Idealisk för morgontrötta! Med växtessenser från mejram, citron, rosmarin och lavendel samt extrakt av laminaria-alg.

-Ger ett milt skum som rengör skonsamt men effektivt

-Neutraliserar hårt vattens uttorkande effekt

-Verkar upppiggande och uppfriskande på hela kroppen

-Främjar mikrocirkulationen

-Stärkande effekt på huden

 

250 ml kostar 289 kronor och det är klart en något dyrare duschcreme men den är verkligen något extra- outstandning en tidig morgon för en tröttmössa :D

 

 
 
*innehåller affiliateslänkar

Kommentera här: