Rosa & Nudes

Lite swatches på några läppstift och gloss i nudes och rosa som jag tycker är himla fina!
 
 
 
1. Maybelline Choco Cream lipstick
2. MAC Myth lipstick
3. NYX Soft Matte Lipcream Cannes
4. Idun Minerals Cornelia lipgloss
5. Elisabeth Arden Precious Petal lipgloss
6. Clarins Instant Light Natural liperfector 01
 
Jag dras till alla gloss och stift som går i persikorosa på gränsen till beige/nude- har ett antal och de lär väl inte bli färre. Kan man ha för många? :D...
 
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Jag tror inte man kan ha för många? Eller kan man? Även jag som inte tyckt om nudefärgade läppstift gillar dessa. Jag gissar att det beror på att jag har läppar att måla på nu :)

Svar: Ja visst gör de lite skillnad när man får "mer" läppar. Jag har inte gillat nudes tidigare men gör det nu. Vet inte om de är åldern haha :P Känner mig too much i knalliga stift som jag jämt hade förr.
bettielis beauty

Kommentera här: