Nytt på hudvårdshyllan!

Igår va jag och hjälpte till på en salong som säljer Exuviance och NeoStrata. Hur kul somhelst och med mig hem kom den här högen. NeoStrata har jag ju ett särskilt extra gott öga till så känns bra att ha de hemma igen och jag är väldigt nyfiken på Exuviance Super Retinol Concentrate. Använder ju för tillfället Paulas Choice och är nöjd så vi får se om ja kan hålla mig från dessa tills PC tar slut eller om jag switchar. Återstår att se... :)
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Spännande med Neostrata. Kör du all in på PC nu alltså?

Svar: Ja ja köpte en uppsättning när SC hade rabatt, hade slut på de mesta som "serie" härhemma och väntade på min NeoStrata-beställning men tänkte att ja provar PC medans då ja tycker de har bra pris :)
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Åh du bara måste tala om hur Ex Retinol känns, om du kommer testa den snart eller om du kör på neostrata?
Kram!

Svar: Absolut, inte provat än då ja inte bestämt om ja ska fortsätta med PC eller byta nu :P Kram
bettielis beauty

Kommentera här: