Daglig BUS i brist på sommarväder...

Jag överkonsumerar BUS-produkter just nu, eller kanske inte överkonsumerar men kör det dagligen. Måste vara brist på vår och sommarvärme som gör det, jag liksom bara längtar efter fräknar och soliga dagar. En skvätt mer gyllene hy så känns det i alla fall lite bättre fast det är kallt ute.
 
Dessa är mina absluta favoriter just nu, denna är också en favorit men efterssom den kräver något mer pyssel och jag är tidsjägare så är dessa enklare de jag helst sträcker mig efter.
 
 
Clarins Self Tan Instant Gel- en favorit sedan flera år tillbaka, en lätt transparent gel som är busenkel att applicera, kan användas i både ansikte och kropp och ger en jättefin nyans. Mer färg än en gradvis BUS men inte för mycket  utan precis lagom.
 
ACO Sun Kissed- en gradvis BUS i lotionform, i mitt tycke den bästa och mest prisvärda att köra varje dag som bodylotion för att få aningens färg, förra sommaren gjorde ja slut på två flaskor, får se hur många de blir den här sommaren..
 
bare Minerals Faux Tan Face- en färgad ansiktsbus och den är inte lätt ljusbrun-snarare chokladsåsfärgad. Ger lite färg direkt men byggs gradvis upp och den är heeelt FANTASTISK. Är lätt beroende av denna och måste köpa en back-up. Man kan applicera den som den är men jag brukar blanda den med dag eller nattcreme och smörja ansikte, hals och dekolletage. Ger en supersnygg färg! Ska absolut köpa samma variant för kroppen också, då den lär vara minst lika bra.
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Det var minst sagt befriande att vakna med en mer gyllen kropp och ansikte. Nu hade jag Faux tan på hela kroppen och inte ett dyft fanns på lakan och täcke så den är säkert i samma klass som den för ansiktet.

Svar: Ja man känner sig så fräsch och lite somrig. Lite soligt väder på det så topp ;) Kram
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Oj, jag ligger sååå way behind you girl! ;) Jag är vit som ett lakan och har BUS-produkter som bara står och väntar!
Köpte St Tropez mousse som du har, färgar den av sig? Annars tänkte jag köra Clarins droppar i nattkrämen till ansiktet so förra året, funkar super på mig. Men kroppen känns lite svårare då jag verkligen inte vill se några gula fläckar på vita lakan i sängen!
Kram!

Svar: Haha du hinner ikapp ;) Japp moussen färgar innan man sköljt av den, den ska verka ca sex timmar innan den sedan duschas bort. Men sen färgar den icke :) Prova ACOs Sunkissed för lättare Bus, den är grym ;) Kram
bettielis beauty

Kommentera här: