Mascarafavoriter

Skincity har hela helgen hela 40% rabatt på Clarins mascaror och om jag skulle välja ett märke att handla mascara från framåt och föralltid skulle de absolut bli- Clarins. Har avverkat ett antal av deras Wonder Perfect Mascara och den har faktiskt en given plats i skåpet sedan ett par år tillbaka. En maffig mascara som ger volym och längd- fransar som syns! Från första vändan jag testade den har jag inte givit upp den för den är himla bra.
 
 
 
 
 Förutom Wonder Perfect har jag även kört Be Long-varianten, en förlängande mascara med fantastisk borste-även den en favorit! Dessutom innehåller den  ett komplex som stimulerar fransarnas tillväxt och de va faktiskt inget jag visste när jag började använda den men jag reagerade ett tag på att fransarna faktiskt kändes lite "bättre" än vanligt och läste av en slump på om mascaran och funderade på om den kunde gjort sitt. Egentligen tror jag inte på sånt där men kanske de fungerar?
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 
 
1 Donnachic:

skriven

Kul att du oxå skrev om mascaror och kampanjen på Clarins! Och så glad jag blir att du gillar dem som jag valde att klicka hem (trots kö i skåpen!) Hoppas jag gillar dem lika bra som du!
Kram !

Svar: Ja de är grymma :) Kram
bettielis beauty

Kommentera här: