Makeup- Warm Soul

Igår sken solen lite och nästan all snö är borta så de kändes nästan som vår. MAC´s Mineralize Blush Warm Soul är en vårfavorit hos mig så den fick åka fram, använde de både på kindäpplet och på ögonen. Blush Harmony  som jag använder varje dag fick såklart vara med de också, markerar alltid kindbenen med det, min absoluta favorit!
Harmony är ljust mjölkchokladfärgat och helt matt, Warm Soul är lite bronzigt nudeaprikost med lätt varmt skimmer, de ger en viss highlightereffekt utan att på något vis bli för mycket. Galet snyggt!
Matta Harmony till vänster, lite mer skimrande Warm Soul till höger!
 
1 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Warm Soul ser riktigt fin ut. :-)

Svar: Den är fantastisk!
bettieli

2 Donnachic:

skriven

Jag behöver dessa, nuuuu! Superduper snygga båda två! Ser direkt varför det är dina favoriter, jag blir sjukt sugen att gå förbi MAC och slinka ner ett par av dessa... Men näe nu måste jag verkligen hålla mig på mattan, usch så mkt det blivit på sista tiden! Så please var inte alltid så där vacker på alla bilder så jag klickar/köper hem nåt mer!! ;)
Kram!

Svar: Haha ja de är jobbigt när man fastnar för saker, dessa skulle garanterat du gilla de vet jag. Perfekta nyanser och de skimriga är så varmt och fint till våren <3 Tack fina du, de är jag inte alls ;) Kram
bettieli

Kommentera här: