Kvällsmys med Decléor

Finns nog ingen ansiktsvård som jag tycker doftar så gott som Decléor, de är som att vara på en minifacial för både hud och sinne när man kör några av deras produkter i ett svep. Häromkvällen använde jag deras rengöringsolja efterföljt av Double Radience Scrub och Aromessence Essential Night Balm och resultatet blir en babymjuk hy och de doftar så underbart. Decléors nattbalsam är verkligen juvélen här, något alldeles extra för huden och den mjukhet, väldoft och vård de ger känns nästan beroendeframkallande. Just nu får man denna tjusiga bonus fylld med gósaker vid köp av minst två Decléorprodukter där märket säljs, tillexempel här.
 
*inlägget innehåller affiliatelänk
 
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Jag kan bara hålla med dig om juvelen. En annan produkt jag kommer att ha svårt för att tar slut är Decleor Micellar oil. Ljuvligare rengöring ska du leta länge efter.

Svar: Den har jag inte provat, ska lägga den på minnet!
bettieli

2 Donnachic:

skriven

Nu ska jag faktiskt ta fram dessa enbart tack vare din rekommendation! :) Jag har inte riktigt funnit tjusningen med Decleor, men när jag klickade hem micellära oljan från Dermarome har jag plötsligt upptäckt hur himla bra grejer de har!
Kram!

Svar: Vissa grejer är verkligen underbara, och dofterna sen <3 <3
bettieli

Kommentera här: