IsaDora Perfect Lipliner-Mandarin

Jag älskar läppennor och använder dem gärna all over istället för läppstift, de sitter ju himla bra-och det blir matt resultat som jag gillar. Dock är inte alla läppennor behagliga, de måste vara mjuka och lättmålade. IsaDoras är och har länge varit en favorit, deras pennor överlag är väldigt bra och de är framförallt plånboksvänliga. Denna nyans är en riktig snygging, man kan tro av namnet att den skulle vara mer orangeaktig men så är inte fallet. Den är klarröd med en hint av korallorange i sig, lite poppande röd sådär enkelt beskrivet.
Här har jag målat den över hela munnen, den är mjuk och behaglig, resultatet blir snyggt och hållbart!
IsaDoras grejer är ju mycket lättillgängliga, priserna varierar säkerligen något beroende vart man handlar men här finns den för 65 kronor
 
 
*inlägget innehåller affiliatelänk
 
 
1 Donnachic:

skriven

Jag har faktiskt lagt den där läppennan på minnet sen du visade den ihop med Rodials Psycho förut! Den ska jag absolut köpa, men den har inte hittat hit ännu. En riktig Donnachic-färg, superfin! Och dina läppar, maj gaad, helt perfekta!
Kram!

Svar: Åh tack vad söt du är! Denna är verkligen din färg ;) Kram
bettieli

Kommentera här: