Fredagsönskningar och rabatter

Jag har precis slingat och klippt mig (hemma i badrummet så de ser förjäkligt ut men förändring behövs ibland) och jag kör all in på lite ansiktsBUS för tillfället. Slingor och gyllene hy piggar upp mig lite, trivs i mitt vinterbleka men i takt med solen som har lyst de senaste dagarna kommer vårkänslorna och vill jag ha lite färg. Min favorit från bare Minerals lär nog inte räcka jättelänge till och efterssom jag alltid är nyfiken och testa nytt så är jag sugen på Clarins Golden Glow Booster som är koncentrerade hudvårdsdroppar för gyllene hy att blanda i sin vanliga creme för en solkysst glow året om. Låter som en grym produkt och den lär få flytta hit ganska snart. Skincity har fortfarande 20 % rabatt på allt från Clarins så bäst att passa på!
En annan produkt jag sneglat på i sisådär nåt år snart är Serum Paradoxe från Beauté Pacifique. Har flera produkter som jag älskar och har som stapelvaror från detta aktiva hudvådsmärke och detta anti-ageserum har hyllats både här och där och verkar dessutom ge en perfekt bas under makeup. BeautyTheYouWay  har 20% rabatt på märket just nu. Jag har använt Super3 Boosters, ögoncremen, peelingarna och lermasken, allt är topp!
*inlägget innehåller affiliatelänkar
 

Kommentera här: