bare Minerals Hi Shine Eyecolour Glisten & Frost

Jag köpte ju dessa två härom veckan, har sneglat på dem länge och velat ha dem ett bra tag. Glisten hade jag redan bestämt mig för men Frost fick åka med av bara farten. Superfina båda två!
 
 
Detta beskrivs som en cremeskugga, 100% naturligt metalliskt skimmer från rena mineraler. Hylsan är utformad ungefär som ett läppglans och man kan applicera direkt men jag föredrar att dutta av lite på hand och använda en separat pensel. Formulan är inte direkt cremig, det är mer som en mineralskugga som inte känns lös eller hur jag nu ska beskriva det. Tycker de blir finast om man som med de flesta mineraler inte bara duttar ut produkt utan jobbar med de lite, då blir de helt fantastiskt snyggt. På bilden nedan har jag dragit ut dem och sedan tonat lite med fingertoppen. Snygga va? :)
 
 
 
1 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

De ser superfina ut. Blir kul att se dem i en makeup sen....;-)

Svar: Ja de är lovely <3
bettieli

2 Lackert:

skriven

Jäklar vad bra pigmenterade, snyggt

Svar: Ja visst är de :)
bettieli

Kommentera här: