Vita Liberata Self Tanning Night Moisture Mask

För en dryg vecka sedan fick jag hem två nyheter från Vita Liberata, båda går i den solkyssta glödens tecken och efterssom jag testat båda ganska flitigt så kommer här mina tankar om den första av dessa, en nattmask med BUS-effekt!
 
 
Denna nattmask ska ge maximal återfuktning under natten som ger en strålande lyster på morgonen med en brun utan sol effekt.
 
HyH20-teknin ger en intensiv behandling mot ålderstecken och en avancerad formula ger en jämn luktfri varaktig solbränna. Masken innehåller extrakt av solrosfrön med vitamin A, C, D som lugnar och skyddar huden. Tokeferol skyddar mot skador från fria radikaler och äpple mjukar upp fina linjer och rynkor, antioxidanter reparerar och lugnar. Den kontrollerar även sebumet hos oljigare hudtyper.
 
Resultatet blir en intensiv återfuktning för skadad och torr hy, den vitaliserar och vårdar över natten, den är verksam mot åldersteckan och ger en slätare hud som ser yngre ut och den naturliga lystern vara i upp till sju dagar. Kan användas regelbundet för att bygga upp naturlig lyster och glow och fläckar inte ner örngott. För maximalt resultat används den 3-4 dagar på raken.
 
 
 
Masken kommer i en fin praktisk tub och är helt vit, formulan är skön och krämig och känns extremt vårdande, den är åt de fylligare slaget-helt klart den fylligaste nattmask jag testat hittils. Trodde den skulle bli för mycket för min blandhy men där hade jag fel, den sjunker in och slurpas upp av huden under natten och när man vaknar känns huden märkbart plumpad, återfuktad och slät och den ger verkligen en fantastiskt fin ton, en solkysst glow och lyster som ser så naturlig ut. Den doftar gott av lite citronvaniljkräm eller nåt i den stilen och den ger ingen somhelst BUS-doft under verkningstiden- eller så är det att man sover när den verkar så de märks inte i alla fall :) Jag sov med den två nätter på raken som mest och gillade resultatet skarpt, kommer fortsätta att bygga på för optimal glow och färg. Klockren produkt med vårdande nattmask och BUS i ett, lätt beroendeframkallande att få plumpad hy med lite färg- känner på mig att denna tub lär användas flitigt.
 
Priset för 65 gram är 379 kronor och den kan köpas här
 
 
 
*produkten är ett pressutsick
1 Ninni:

skriven

Jag är verkligen positivt överraskad av den där, himla bra att den inte luktar BUS alls!

Svar: Ellerhur, älskar! Doftar inget alls :)
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Roligt, vi verkar tycka likadant om denna mask! Använder den väldigt mycket, så skön och doftar inget BUS alls, härligt! :)

Kommentera här: