Bronze-Boosters

Känns som att man gått hårt åt med dessa brun-utan-sol denna sommar, av de minimala dagar med sol och bad som varit (i alla fall här) känns det som man vill bada i BUS. Inte för att jag inte trivs i min blekhet utan för att de piggar upp med lite värme i hyn när det är sommar även om de inte är sommarväder ute.
 
Dessa tre är gradvis uppbyggande, ger en diskret ton och har använt flitigt här.
 

 
Bare Minerals Faux Tan Face är gammal favorit som synes på tuben, det är ytterst lite kvar i den. Har använt den mycket och den är mörk färgad och ger solkysst ton direkt och kan gradvis byggas upp.
 
Vita Liberata Tinted Self Tan Lotion Face har en gelaktig mörkbrun lätt formula som är riktigt smidig och skön att applicera, ger lite solkysst ton direkt men även denna byggs upp gradvis.
 
Clarins Golden Glow Booster, den här alltså, ÄLSKAR den. Ger ingen färg bums utan droppas i vanliga dag eller nattcremen som ett concentrat. I början va ja inte alltför imponerad då jag tyckte den gav mesigt med färg men sen började jag ösa på ordentligt och tar jag ca sex droppar i cremen till ansikte, hals och dekolletage blir de perfekt. Denna ger en sådan äkta nyans och namnet- Golden Glow Booster är verkligen på prick vad den är för den ger liksom ett strålande varmt glow som ser ut att komma naturligt utan hjälp på traven. Helt fantastisk produkt!
 
Kan verkligen rekommndera alla dessa tre,riktigt bra produkter att ta till om man vill ha lite färg som ändå ser ganska naturligt ut.
 
 
Suddig bild och jag har inte klippt pottfrisyr, det är luggen på utväxt, men här har jag haft Clarins droppar :)
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 
 
 
1 Donnachic:

skriven

Roligt att läsa om dina favoriter! Vi har samma favorit till ansiktet, Clarinsdropparna är grymma och snabba! :)
Kram!

Kommentera här: