Black Orchid

För ett tag sedan flyttade detta lilla prov hem till mig, ett prov av Tom Fords Black Orchid. Jag testade den ett par gånger (sen fick den backa för lite lättare sommardofter när värmen kom) och gillade skarpt- det är en doft som sätter spår och uttryck. Ingen lätt doft utan den märks om man säger så, precis sådana typer av dofter som jag faller för.
 
En luxuös och sensuell doft med rika, mörka ackord och förförisk svart orkidé och kryddor. Tom Ford Black Orchid är både modern och tidlös. I en svart glasflaska ger Black Orchid ett oförglömligt intryck av en ikonisk stil och världsomfattande glamour.
 
 
En aningens orginell doft som verkligen känns lyxig, "mycket" och lite speciell. Är lite sugen på den stora flaskan på 30 ml som  kostar 625 kronor hos Kicks. Den är dessutom väldigt snygg om det nu har någon betydelse- men jag gillar fina parfymflaskor. Kanske något att sätta på önskelistan till hösten :)
 
 
 
 
1 Donnachic:

skriven

Åh dessa vackra Tom Ford-flaskor! :) Jag tror jag har sniffat på den där jag också, men även så många fler så jag har blandat ihop dem alla! ;) Perfekt att ha ett prov hemma och gå in doften. Jag ska prova den igen och jag är ju såklart väldigt sugen på en parfymflaska jag med! :)
Ha en skön dag!

Svar: Ja prover är super, denna är riktigt fin men speciell :) Kram
bettielis beauty

Kommentera här: