Makeup- Coffee & Poetry

Är som alltid sugen på IsaDoras höstkollektion- tycker alltid de finns en drös med grejer jag bara måste ha- så även i år. Är dock inte så shoppingsugen för tillfället på grund av olika orsaker och jag är tvärtom mot vad många andra är, går jag ner i varv shoppar jag knappt någonting- det vill säga tröstshopping exixterar inte för mig. Jag shoppar när jag har flow i tillvaron istället.
 
Men i alla fall, efterssom jag inte köpt på mig några gobitar än plockade jag fram förra årets fining- paletten Coffe & Poetry (bild här). Den är verkligen en riktig favorit, IsaDoras skuggor håller sig i högre klass än många av de dyrare märkena och nyanserna i denna är helt fantastiska. Har använt den brunröda och den ljust bruna i denna sminkning.
 
 
 
1 Lackert:

skriven

Så snyggt! Blev ju tyvärr aldrig av att jag köpte den paletten men den är ju så grymt snygg

Svar: Tack! Den är en favorit, så fin!
bettielis beauty

Kommentera här: