Uppdatering efter blekning tillsammans med Olaplex

Idag har jag blekt hela håret med Olaplex-behandling i och WOW. Mitt hår som är så tunt och aningens skört efter mina misshandelsprocedurer genom att vara blond i ett halvår, brunsvart nästa halvår, och så omigen med lite rött och rosa däremellan- behöver nog inte ens förklara mitt hårs kvalité där. Topparna är inte nämnvärt slitna utan snarare de uppklippta på sidorna som aldrig riktigt hinner återhämta sig mellan varven och efterssom jag vill spara ut de håret så vill jag inte klippa av de lika mycket. Hursomhelst är jag riktigt imponerad av dagens treatment, har aldrig upplevt att en helblekning känts så "bra" förut, de känns varken slitet eller förstört, snarare bättre än innan. Och då har jag gjort blekningar ett antal gånger förr och de brukar ju bli lite meddaget. Men inte denna gång- tack vare Olaplex! Färgen är just nu mörkblond och jag hade tänkt lägga lite slingor i det också, sen får det vara klart. Vill ha en ljus nyans som inte ger lika markant utväxt som mitt mörka hår gör, har ledsnat på att färga botten stup i kvarten faktiskt. Sen får vi se hur länge jag nöjer mig innan jag ändrar färg igen :)
 
 
1 Donnachic:

skriven

Nämen så himla roligt att höra!! :) Jag har ringt runt lite där jag bor och den enda salong som tagit in den tar 850kr för att lägga i nr 1 och 2. Så nu funderar jag att gå dit du varit istället! Tror knappast det är billigare inne i Sthlm city. Har du lust att skicka mig uppgifterna på sms el annat sätt??
Tusen tack snälla du, och wow vilken vacker färg du fått till! Underbart!
Kram Lotta

Svar: Absolut, jag återkommer <3 Kram Kram
bettielis beauty

Kommentera här: